Spaar&Pluk

Op zoek naar een krachtige marketingtool waarmee u potentiële klanten kan aanspreken?
Word dan een van onze Spaar&Pluk-partners, een eenvoudig maar erg succesvol loyalty- en promotieprogramma.

Per transactie (betaling of geldafhaling) van minimum 25 euro spaart de kredietkaarthouder 1 punt, en vanaf 5 punten krijgt hij een digitale korting van 5 euro waarmee hij in de talloze aangesloten winkelpunten aankopen kan doen. De korting wordt verrekend via cashback op zijn volgende uitgavenstaat.

Maar je kan ook een exclusieve promotie aanbieden, deze delen met de juiste doelgroep en zo zorgen voor nog meer bijkomende winkelbezoeken én extra omzet.

Aarzel niet en laat u meedrijven op het succes van Spaar&Pluk!

Maak gebruik van ons krachtig en erg succesvol loyalty- en promotieprogramma om je sales te boosten

Een volledig communicatieplatform, aanpasbaar aan uw merk

  • Stel zelf je exclusieve promotie of korting samen, bepaal de looptijd van je campagne en focus op de best scorende doelgroep.
  • Volg je campagnes van nabij op dankzij een verregaande rapportering en grijp in waar nodig. Zo ben je volledig vrij om bijvoorbeeld je doelgroep te vergroten of de looptijd te verlengen.
  • Bepaal zelf hoe je met je mogelijke klanten wil communiceren. Er staan tal van mogelijkheden tot je beschikking: sms, email, via de website,... Zorg voor de juiste mix met de beste resultaten!

Gerichte en wervende communicatie naar de juiste doelgroep

Een krachtig en succesvol loyalty- en promotieprogramma

  • Tal van kredietkaarthouders hebben zich ingeschreven in het vernieuwde programma: dit zijn de meest koopkrachtige kredietkaarthouders die gemiddeld meer spenderen dan de andere kredietkaarthouders en vaker hun kredietkaart gebruiken bij onze partners.
  • Veel grote, maar evengoed belangrijke lokale merken nemen ondertussen deel aan het vernieuwde programma, verspreid over het ganse land.